Artiklen er sponsoreret.
Har I overvejet at indføre en form for frugtordning i jeres virksomhed? Der er flere forskellige måder, det kan gøres på. Først og fremmest kan det naturligvis være noget, kun interesserede medarbejdere er en del af. Det kan lade sig gøre, hvis I lige sørger for at få skrevet ud til medarbejderne og finde ud af, hvem der egentlig godt kunne tænke sig sådan en ordning.
Firmafrugt og frugt til virksomheder er blevet populært, og det er almindeligt at støde på en skål med frugter, der er stillet frem, når man går ind i et mødelokale eller frokoststuen. Det er formentlig fordi, virksomheden har en aftale om levering af frisk frugt. Hvis I er interesserede i firmafrugt, er det vigtigt, at I kigger efter, hvilken type I godt kunne tænke jer – for der er mange muligheder, og der skal gerne være noget for alle, og måske noget, der passer ind i jeres profil.
Høj kvalitet – året rundt
Det er vigtigt, at den frugt, I modtager, er I høj kvalitet. I kan blandt andet vælge, om der skal være tale om almindelige frugter, om I gerne vil have nødder med, eller om det hele måske skal være økologisk. Hvis jeres virksomhed generelt forsøger at holde en grøn profil, kan det være med til at støtte op om det, at I tilmed handler økologisk. Det kræver blot et klik, så er det udelukkende det, I får.
Hvis I påtænker at anskaffe jer firmafrugt primært rettet mod kunder og besøgende i virksomheden, er det vigtigt, at præsentationen af dem også er pæn. Det er ikke sikkert, I lige har en medarbejder, der har mulighed for at stå og fylde det i en kurv. I kan som en del af leveringen få det stillet op i en fletkurv, så det giver et pænt udtryk til dem, der kommer forbi.