Lørdag d. 4. februar kl. 13.00 holder Ø. Brønderslev Idrætsforening Fodboldafdeling, Standerhejsning for nye og gamle spillere.

Arkivfoto: ØBI Træner Mads Bastholm i kamp. Foto: Tex

Efter flaghejsning og velkomst af Fodboldafdelings formand, Søren Hvidesten, går vi på træningsbanen med førsteholds træner Mads Bastholm og spiller en times tid.

Efterfølgende byder klubben på varm suppe og en øl/vand i klubhuset, hvor Mads Bastholm fortæller om førsteholdets planer for sæsonen.

Med sportslig hilsen ØBI Fodbold bestyrelse