tirsdag 20. maj 2025
  • Indsend nyhed
Brønderslev Avis
  • Nyheder
  • Sport
  • Det sker
  • Erhverv
  • 112
  • Find din håndværker
Intet resultat
Se alle resultater
  • Nyheder
  • Sport
  • Det sker
  • Erhverv
  • 112
  • Find din håndværker
Intet resultat
Se alle resultater
Brønderslev Avis
Intet resultat
Se alle resultater

Brønderslev Kommune søger administrativ medarbejder – er det dig?

Redaktion af Redaktion
29. december 2021
i Nyheder


Administrativ medarbejder til Socialpsykiatrien i Brønderslev Kommune

Vi søger på det Socialpsykiatriske område en administrativ medarbejder med tiltrædelse pr. 1. april 2020.

Socialpsykiatrien rummer forskellige tilbud:
Socialpsykiatriske botilbud, Socialpædagogisk støtte, SKP-ordning, Samværs- og Aktivitetstilbud, Beskyttet beskæftigelse, Værested og Klub-tilbud samt Rusmiddelområdet.

Det er ansat 4 afdelingsledere og ca. 100 medarbejdere på området.

Kan du have mange bolde i luften uden at miste overblikket? Kan du indgå i et team, hvor vi hjælper hinanden og hvor opgaverne er betydningsfulde? Er du robust, når det gælder og har indsigt og viden om sekretariatsopgaver, så vil dette job måske være noget for dig.
Stillingen er på 37 timer om ugen.

Arbejdsopgaver:
Dine arbejdsopgaver består af administrative og økonomiske opgaver for områdelederen. Du skal kontere, arkivere, indimellem renskrive, lave mødeindkaldelser – og derudover alle mulige forefaldende kontoropgaver. Herudover skal du også løse ad hoc-opgaver for områdelederen og afdelingslederne.
 
Dine opgaver vil være:

  • Økonomiske opgaver i Opus, konteringsopgaver mm.
  • Registrere tilgang og afgang af nye borgere
  • Udarbejde betalingsaftaler
  • Afregning af pladser i AS 2007
  • Opkrævning – afregning i OPUS
  • Udarbejde kostkasserefusion til borgere
  • Afstemme og indberette løn til medarbejdere i Beskyttet beskæftigelse.
  • Bogføring af kasserapporter
  • Bogføre regninger i Opus til diverse leverandører
  • Bestille varer, kontorartikler mm. til området
  • Registrere tilgang af nye medarbejdere samt ændringer
  • Understøttelse af ansættelsesprocesser
  • Arkivering i SBSYS

Afdelingens primære IT-systemer er:

  • SBSYS: Sags- og dokumenthåndteringssystem
  • OPUS: Økonomisystem
  • Doc2mail
  • KMD Nexus: Borgerjournalsystem
  • KMD Opus

Vi forventer du:

  • Har en administrativ uddannelse og erfaring
  • Har stærke IT-kompetencer og kendskab til vores IT-systemer
  • Har erfaringer med jobbets opgaver eller beslægtede opgaver
  • Kan skabe og bevare overblik, prioritere, tage initiativ og arbejde selvstændigt
  • Har fokus på at yde en god service overfor borgere og samarbejdspartnere såvel mundtligt som skriftligt
  • Er både detaljeorienteret og kan sikre høj kvalitet i opgaveløsningen og samtidig bevare overblikket

 
Vi kan tilbyde:

  • En spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens
  • En afvekslende og fleksibel arbejdsplads, hvor du indgår i samarbejdsrelationer på tværs af området
  • En levende arbejdsplads med gode muligheder for såvel faglig som personlig udvikling
  • En åben, konstruktiv og direkte samarbejdsform, hvor respekt for den enkelte er i fokus og på at nå resultater og trivsel
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi både værdsætter resultater og høj faglighed og samtidig sætter pris på humor og en uformel omgangstone

Du vil som administrativ medarbejder referere til områdelederen for Socialpsykiatrien.
Du vil blive en del af et team bestående af en arbejdstidsplanlægger og en administrativ medarbejder, et team som arbejder sammen om de opgaver, der skal løses på området.

Ansøgning:
I din ansøgning skal du vedlægge dokumentation for uddannelse.
Yderligere information kan fås ved henvendelse til områdeleder Inga Eriksen tlf. 2067 3468. Telefonkontakt bedst efter kl.15.00. Mail: inga.lilian.eriksen@99454545.dk
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest fredag, den 21. februar 2020 kl. 8.00.

Samtale afholdes tirsdag den 25. februar 2020.

Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

I Brønderslev Kommune er vi ”I samspil med borgerne”. Vi støtter op om dette ved hjælp af vores værdier: Fællesskabende, Modig og Nysgerrig. Du kan læse mere om ”I samspil med borgerne” og vores værdier her.

Vi arbejder ud fra en forventningsmodel, der beskriver forventninger til medarbejdere og ledere i Brønderslev Kommune. Nogle af forventningerne til medarbejdere, er:

  • At du har fokus på kerneopgaven og leverer resultater ud fra de givne mål og rammer
  • At du har en faglig stolthed og samarbejder med dine kolleger/samarbejdspartnere om opgaveløsningen
  • At du er medansvarlig for god trivsel ved at være positiv og konstruktiv
  • At du arbejder ud fra de givne rammer og ser dig selv som en del af det store fællesskab i Brønderslev Kommune

Du kan læse mere om, hvilke andre forventninger, der er til en medarbejder i vores forventningsmodel.

Ansøgningsfrist:
21-02-2020 08:00

Afdeling:
Psykiatri

Kontaktperson:
Inga Eriksen

Jobkategori:
Administration

Ansættelsessamtale forventes afholdt:
25.02.2020

Startdato forventes:
01.04.2020

Ugentlig arbejdstid:
37

Send ansøgning

Kilde: Brønderslev Kommune

Del på FacebookDel på X
Forrige indlæg

Er familien klar til at køre på vinterferie?

Næste indlæg

Valentins Dag i dag med romantisk underholdning

Næste indlæg
Valentins Dag med romantisk underholdning

Valentins Dag i dag med romantisk underholdning

  • Kontakt os
  • Bliv meddeler
  • Køb annoncering på Brønderslev Avis
  • Rettigheder og copyright

Intet resultat
Se alle resultater
  • Nyheder
  • Sport
  • Det sker
  • Erhverv
  • 112
  • Find din håndværker

Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte med at bruge denne hjemmeside giver du samtykke til, at cookies bruges.